Často kladené dotazy

Níže jsou uvedeny některé často kladené otázky. Pokud vaše otázka není uvedena, neváhejte a kontaktujte náš zákaznický servis na čísle +420 724 584 991.

Ne! Zapomeňte na starý mýtus. Dokud budete dodržovat specifikace uvedené výrobcem (které najdete v příručce výrobce), platnost záruky zůstane zachována. V našem autoservisu vždy dodržujeme plán údržby výrobce.

Ujistěte se, že vaše vozidlo je servisováno v intervalech uvedených v příručce vašeho výrobce nebo v záruční listině a udržujte přehled o údržbě vašeho vozidla. Nezapomeňte uvést datum, nainstalované součásti, identifikační číslo vozidla a počet kilometrů zaznamenaný na faktuře. Uchovávejte své potvrzení na bezpečném místě. Pokud máte záznam o servisu v příručce vlastníka nebo v záruční listině, důrazně doporučujeme jej použít.

I když si pronajímáte vozidlo, odpovídáte za veškeré údržbářské práce a opravy potřebné pro udržení vozidla v dobrém stavu, jak je uvedeno v návodu k obsluze.

Zkontrolujte návod k obsluze. Poskytne vám všechny informace, které potřebujete ohledně konkrétních dílů a servisních intervalů. Ujistěte se, že jste si je důkladně přečetli a všimněte si jakýchkoli výjimek nebo závažných servisních notací. Záruky jsou k ochraně spotřebitele, ale musíte dodržovat požadavky.

Výběr místa, kde je vaše auto opravováno, je na Vás. Pravděpodobně však budete muset vzít auto zpět k prodejci na jakékoli opravy, na které se vztahuje záruka. Důkladně zkontrolujte záruku, abyste si byli jisti, které opravy jsou pokryty.

Některé jsou vyrobeny stejným dodavatelem a mohou být dokonce zárukou delší než původní díly. Námi dodávané náhradní díly splňují nebo překračují specifikace výrobců.

Rozvodový řemen je součástí spalovacího motoru, který řídí časování ventilů motoru. Váš rozvodový řemen by měl být měněn každých 50 000 až 70 000 mil, nicméně každý výrobce je jiný. Chcete-li zjistit správný interval výměny, měli byste si přečíst příručku vlastníka.

Průměrný řidič používá brzdy 75 000krát ročně a považuje za samozřejmé, že budou pracovat pokaždé. Dnešní brzdové systémy jsou hydraulické a používají brzdovou kapalinu, která je hydrofilní, což znamená, že může absorbovat vlhkost ze vzduchu. Jakmile má hydraulický systém vlhkost, dochází k korozi a součásti brzdy selhávají. Brzdová kapalina by měla být periodicky propláchnuta, aby se udržovala kontrola korozi. Tento postup není drahý a je součástí mnoha plánů preventivní údržby. Brzdové kapalině je třeba zacházet opatrně. Může roztavit plasty a odstranit nátěr.

Nemrznoucí směs by měla být nahrazována každé dva roky kvůli oxidaci a poškození důležitých přísad. Tyto přísady mažou vodní čerpadlo a chrání kovové části před korozí a oxidací. Pomáhají také udržovat měkké a pružné hadice chladicí kapaliny. Dnes můžeme recyklovat a vyčistit starou nemrznoucí směs, která nahrazuje přísady. Nemrznoucí směs je velmi toxická a není šetrná k životnímu prostředí, takže recyklace má smysl. Termostat motoru by měl být také vyměněn každé dva roky, aby byly provozní teploty motoru udržovány v správném rozsahu.